Monday 29 May 2017

Søndag den 28. maj 2017 kl 16:30 søndag den 28. maj 2017 kl 18:00

17:30 Jeg går i panik, da Alison, vores datter i København sender os sine fulde anvisninger om vores kommende besøg, når vi skal passe på vores 3 børnebørn, mens Ali og Ed er i Hong Kong.

Jeg bliver pludselig bekymret for alvor over, om Lois og jeg kan slå til. Det føles som om, vi bliver transporteret tilbage til 1985, da vores 2 døtre, Ali og Sarah, henholdsvis var 10 og 8, og vi også får tildelt en 6-årige søn. Hagen ved det er, at vi må beholde vores 71-årige kroppe. Du godeste!!!!

Jeg lover jeg vil genoptage denne blog om 2 ugers tid, så længe vi kommer tilbage i live – yikesssssssss!!!!!!

Farvel, Comfortzone !!!!


English translation

17:30 I panic when Alison, our daughter in Copenhagen sends us her full instructions on our upcoming visit, when we will be looking after our 3 grandchildren while Ali and Ed are in Hong Kong.

I'm suddenly worried for real about whether Lois and I are up to it. It feels like we are being transported back to 1985 when our 2 daughters, Ali and Sarah, were 10 and 8, respectively, and that we are also being assigned a 6 year old son. The snag is that we must keep our 71 year old bodies. My God!!!!

I promise I will resume this blog in 2 weeks' time as long as we come back alive - yikesssssssss !!!!!!

Farewell, Comfort Zone !!!!!

No comments:

Post a Comment